22 de març del 2016

FELIÇ DIA DEL PAPA!

Aquest és el dibuix que, sense jo saber-ho, va pintar en Martí com a regal per al dia del Pare. Diu que un cor és seu, i l'altre de n'Arnau...


Quasi es consumia ja l’espelma i jo encara m'espremia en encertar un desig a l'alçada de l'ocasió... Res, a prop meu, m'inspirava... al voltant de la taula 'només' hi veia felicitat, amor, i salut. Què més podia demanar? Tan sols un petó afectuós, carregat d'agraïment, als pares que ja no hi són, i que avui serien avis, tan orgullosos i meravellats amb aquestes dues menudes baldufes.

Papa és una paraula preciosa, però ser (i fer) de pare és el millor regal que mai hauré pogut tenir. Per això em permeto celebrar-ho cada dia, no només avui... amb la millor companyia possible: amb la dels meus dos tresors, i amb la seva fantàstica mama. Som un equip, un dream team fabulós i invencible, per molts anys!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada